сряда, 7 март 2012 г.

2 коментара:

  1. Страхотна улична лампа, точно такъв модел искам да сложа на вилата. Много харесвам такъв ретро стил, връща ме назад, назад, сякаш в предно прераждане... Напомнят ми за Лондонският начин на живот - строг, но джентълменски. Вилата ми е съвсем обикновена малка къщичка с към декар двор. Но от както сме я купили се старая да я превърна малка по малко в една малка, но кокетна и гостоприемна вила :) Тази година ще обърна внимание на двора и ми се иска да сложа 2-3 улични фенера като този (не знам дали ще имам пари за повече).

    ОтговорИзтриване
  2. Аз също харесвам този ретро стил, за жалост са останали малко подобни осветителни тела по улиците на София. Би било хубаво, ако както уличините лампи, така и сградите се реставрираха, защото централната част на града изобилства с различни архитектурни стилове. Поради факта, че е по - скъпо струваща операция не се прави, нито от собствениците, нито от общините. Като прибавиш и висящите кабеляци...трябва да си йога за да заснемеш нещо без да влиза в кадъра и някой кабел. Успех с декорирането на двора и вилата!

    ОтговорИзтриване